عظمت بسیج در پایبندی به فرهنگ عاشوراست / حماسه 9 دی زائیده تفکر عاشورایی است
فرهنگی،اجتماعی
هروقت دیدی تنها شدی بدون خدا همه رو بیرون کرده تا خودت باشی و خودش ...
درباره ما

به وبلاگ من خوش آمدید
نویسندگان
لینک های ویژه
پیوندهای روزانه
طراح قالب
ثامن تم
دیگر امکانات

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 179
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1


مطالب اخیر وبگاه

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل گفت: بسیج شاکله اعتقادی و ارزشی نظام اسلامی است که از فرهنگ با اصالت عاشورا الهام گرفته و قوام یافته است.

عظمت بسیج در پایبندی به فرهنگ عاشوراست / حماسه 9 دی زائیده تفکر عاشورایی است

به گزارش خبرگزاری میبدما از اردبیل، عباس دست‌باز صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان اردبیل که با محوریت گرامیداشت برنامه‌های هفته بسیج در فرمانداری اردبیل برگزار شد، اظهار داشت: حضرت امام خمینی (ره) بعد از پیروزی انقلاب و با روحیه عاشورایی و برگرفته از آرمان نهضت حسینی بنیان «مرسوس» بسیج را بنا نهاد که امروز این نهال انقلاب به یک درخت تنومند و پرثمر در تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی تبدیل شده است.

وی با گرامیداشت ایام عزاداری سید و سالار شهیدان امام حسین (ع) عنوان کرد: انقلاب اسلامی امروز به برکت تکیه و توجه به فرهنگ عاشورایی ماندگار و جاودانه شده و در طول تاریخ نیز حرکت دینی و تبعیت از امامت و ولایت جامعه بزرگترین آموزه نهضت امام حسین (ع) بوده که با گذشت 14 قرن این آموزه‌ها در مکتب انقلاب اسلامی ظهور پیدا کره است.

معاون استاندار اردبیل از حماسه حسینی به عنوان اندیشه برتر در رویارویی جبهه حق علیه باطل و غلبه تفکر عدالت‌خواهی، آزادیخواهی و ظلم‌ستیزی بر منطق باطل پوچ‌گرایی یاد کرد و افزود: مدرسه عاشورا و تربیت یافتگان آن امروز به بقا و تضمین حیات جمهوری اسلامی تلاش می‌کنند و در جنگ هشت ساله این ملت نشان داد که با تکیه بر این فرهنگ اصیل بر تمام شیاطین روزگار غالب است.

دست‌باز به حوادث سال 88 و رویداد عظیم 9 دی بعد از دست زدن به برخی اقدامات اهانت‌آمیز معاندان انقلاب اسلامی اشاره  کرد و ادامه داد: در سال 88 در مناسبت‌های مختلف شیطنت‌هایی صورت گرفت اما ما شاهد خلق حماسه بی‌نظیر ملت بعد از عاشورا و یوم‌الله 9 دی هستیم که ملت با الهام از آموزه‌های عاشورایی به پا خواسته و برای همیشه جوابی دندان‌شکن به بدخواهان دادند.

این مسئول تصریح کرد: حماسه 9 دی در تاریخ این کشور برگی زرین و درسی عبرت‌آموز برای تمام دشمنان اسلام و انقلاب است که بدانند آرمان حسین (ع) نه تنها به بایگانی تاریخ سپرده نشده بلکه در حرکت این ملت متجلی است.

معاون استاندار اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت سالروز آزاد‌سازی سوسنگرد و عملیات غرور‌آفرین فرزندان این سرزمین در آزاد‌سازی این شهر، متذکر شد: این پیروزی با نقش‌آفرینی بسیجیان دلاور و حضور آنها در صحنه جبهه‌های حق علیه باطل به واقعیت پیوست و ملت ایران بالنده و سرزنده در صحنه حضور پیدا کرده و چنین حماسه بزرگی را در لبیک به امام خود خلق کرده است.

دست‌باز با اشاره به قدرت بازدارندگی بسیج در عرصه‌های مختلف به ویژه تلاش برای گسترش امنیت و ایجاد فضای همدلی و اتحاد جامعه، اذعان داشت: قرار است در گرامیداشت هفته بسیج برنامه‌های متنوعی در سطح استان اردبیل برگزار شود که انتظار داریم دستگاه‌های اجرایی در آزاد‌سازی نیرو و تامین امکانات خودرویی و لجستیکی بسیج استان را یاری کنند.

وی همچنین خواستار تأمین زمین مناسب برای احداث اردوگاه رزمی دفاعی و مدیریت بحران برای مرکز استان با تامین زیرساخت‌های مورد نیاز شد و ابراز داشت: دستگاه‌های دولتی در آستانه آزاد‌سازی سوسنگرد  و هفته بسیج از 25 آبان ماه به فضاسازی‌های شهری و اداری و تبلیغات مناسب در این باب همت کنند.

معاون استاندار اردبیل با اشاره به ورود خیل مسافران و گردشگران در روزهای اخیر به خاطر تعطیلات مدارس تهران به دلیل شرایط بد آب و هوایی در پایتخت، تصریح کرد: سرعین و اردبیل این روزها و در آستانه تاسوعا و عاشورای حسینی و تعطیلات پایان هفته شاهد حضور انبوه مسافران و عزادارانی است که به پایتخت تعزیه حسینی آمده‌اند.

دست‌باز یادآور شد: در ارائه خدمات به این مسافران تمهیدات لازم اندیشیده شده و قرار است صاحبان هتل‌ها و مراکز اقامتی 50 درصد تخفیف به گردشگران و مسافران بدهند تا رضایت‌مندی عموم هموطنان را شاهد باشیم.

این مسئول در پایان سخنان خود به تأخیر زمان معارفه استاندار اردبیل اشاره کرد و اظهار داشت: مدیران و مسئولان استانی تا لحظه آخر حضور در مسئولیت به کار و تلاش مشغول هستند به طوری که ما در روز شنبه که تدارک آیین تودیع و معارفه استاندار را می‌دیدیم مشغول برگزاری جلسات و پیگیری برنامه‌ها و اهداف کاری بودیم که این نشان می‌دهد جهد و تلاش ما بسته به آغاز یا پایان مسئولیت در یک سنگر خاص نیست.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







مربوط به موضوع : <-CategoryName->
نویسنده علی زارع مهرجردی در سه شنبه 21 آبان 1392 |

طراحی و کدنویسی قالب : علیرضاحقیقت - ثامن تم

Web Template By : Samentheme.ir

موضوعات مطالب
آرشیو مطالب
پیوندهای وبگاه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان فرهنگی،اجتماع





برچسب‌ها